Четвер, 02.05.2024, 10:06
Вітаю Вас Гість | RSS

Кремінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2

Меню сайту
Категорії каналів


11:57
Щорічний звіт директора перед громадою

 

Доброго дня, шановні батьки, учителі, працівники школи!

 

         Сьогодні я буду вести розмову про нас: учнів, учителів, батьків і, звичайно, про директора. Усі ми разом є будівничі, бо будуємо школу, школу мудру, де все доречно й зрозуміло. У цій школі за партами сидять майбутні лікарі, інженери, педагоги, художники, робітники. А нині це маленькі люди, яких ми маємо навчити й ростити. Вони не схожі на нас. Вони дивляться інші фільми, слухають іншу музику, мають інших кумирів. Між нами відстань часу, але ми маємо їх зрозуміти, бо будуємо саме для них.

         Я переконаний, що сьогодні оцінити школу неможливо жодними балами чи тестами. Ефективність її діяльності вимірюється радістю спілкування учня з педагогом, бажання дитини залишитись у школі після закінчення уроків, настроєм, з яким учитель виходить з уроку або педагогічної ради. А ще тим, чи приводять батьки своїх дітей у свою. школу і чи пам’ятають пенсіонерів у шкільному колективі.

         Основними документами, якими керувалася школа протягом 2015-2016 навчальному році:

  • Конституція України,
  • Закон «Про освіту»,
  • «Про загальну середню освіту»,
  • «Про охорону дитинства»,
  • Концепція загальної середньої освіти,
  • Державний стандарт базової і повної середньої освіти,
  • Державний стандарт початкової загальної освіти,
  • Національна програма патріотичного виховання, формування здорового способу життя, розвитку духовності,
  • «Положення про середній загальноосвітній навчальний заклад»,
  • Статут школи.

         Враховуючи вимоги сьогодення, педагогічна діяльність ЗОШ №2 спрямованана формування основних компетентностей, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей і здібностей учнів.

         Четвертий рік колектив школи працює над проблемою «Формування умов для творчого потенціалу учня і вчителя, здатних до життя у високотехнологічному, конкурентному світі засобами інтерактивної та традиційної освіти і шляхом удосконалення інноваційних форм і методів роботи». Тому,  пріоритетними  напрямками і завданнями  навчально-виховного процессу є:

1. Створення  умов для розвитку творчої самореалізації особистості учня.

 

2. Забезпечення  якості освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу.

 

3. Забезпечення  активного  втілення у навчально-виховний процес новітніх освітніх технологій навчання, ІКТ.

 

4. Забезпечення  умов для повноцінного фізичного, духовного здоров’я дітей, розвитку особистості дитини відповідно до національних та загальнолюдських цінностей.

 

5. Удосконалення системи національного виховання та учнівського самоврядування як необхідної форми громадянського виховання.

 

6.Продовження роботи із соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-переселенців.

  Якість навчально-виховного процесу школи, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.

 

Кадрова політика.

 

         Тільки творчий, згуртований, об’єднаний спільною метою колектив може сподіватися на майбутнє. На сьогоднішній день колектив складається з 34-х основних педагогів і 3-х сумісників: з 13-ти «старших вчителів», 14 педагогів вищої категорії, 11- першої категорії, 4- другої категорії, 7- спеціалістів. 100% педагогів мають вищу освіту, з яких 3 (7%) вчителя мають кваліфікаційний рівень «магістр».

         100% педагогів володіють державною мовою та інформаційно-комунікаційними технологіями.

  Розподіл навчального навантаження між учителями проведено відповідно до фаху та кваліфікації за погодженням з профспілковим комітетом школи.

Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті якості, працездатність, інші характеристики. У Концепції загальної середньої освіти наголошено, що школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому всю діяльність навчального закладу слід вибудовувати так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника свого життя.

 

                   Методична робота.

         Організація методичної роботи та її результативність у навчальному закладі відповідає законодавству, інструктивно-нормативним документам про школу. Її зміст спрямований на підвищення рівня теоретичної підготовки кожного вчителя, активізацію творчого потенціалу педагогічного колективу, засвоєння й упровадження в шкільну практику прогресивних технологій навчання та виховання, перспективного педагогічного досвіду, підвищення результативності педагогічної праці тощо.

         Структура методичної роботи школи складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів: методична рада є координатором всієї методичної роботи в школі; педагогічна рада, яка визначає основні напрямки і завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення з основних питань діяльності школи; шкільні методичні об’єднання, які спрямовують і координують діяльність педагогів конкретного циклу предметів, аналізують результативність роботи в межах своєї компетенції, визначають проблемні кола в професійній діяльності та шляхи їхнього розв’язання; творчі групи, які об’єднують педагогів, що працюють за обраною фаховою, методичною  проблемою, поглиблено вивчаючи її теоретичний аспект і шляхи впровадження в практику.

         Для реалізації завдань школи були проведені педагогічні ради «Аналіз діяльності школи за 2014-2015 навчальний рік та стратегічні завдання на 2015-2016 н.р.», «Національно-патріотичне виховання в школі і сім’ї», «Впровадження здоров’язберегаючих технологій в навчально-виховний процес. Формування здоров’язберегаючої компетентності школярів».

         Також розглядались питання стану викладання російської мови, англійської мови у закладі.

         Педагогічний колектив приділяє значну увагу підвищенню результативності уроків, формування системності знань учнів, виробленню у них практичних і пізнавальних умінь.

         У навчально-виховному процесі реалізуються основні завдання методичної роботи школи:

         - сприяння розвитку навичок самостійної роботи вчителя з метою безперервного підвищення кваліфікації й удосконалення майстерності;

         - розвиток учительської творчості;

         - формування інтересу до сучасних наукових ідей, дослідної роботи;

         - впровадження освітніх технологій, нових курсів.

         Так, у 2015-2016н.р. педагоги брали участь у різноманітних методичних заходах, конкурсах, тренінгах різних рівнів:

  • Білан І.І., психолог школи, брала участь у обласному форумі «Інноваційно-освітній простір навчальних закладів: практичні досягнення», у тренінгу з підвищення психосоціальної стійкості до стресу і розвиток навичок до кризового консультування», а також у проекті « Долаємо прірву: інструмент для об’єднання розділених громад» у рамках проекту «Українська ініціатива зміцнення громадської довіри», що фінансується Агенством США з міжнародного розвитку.
  • Крицька Ю.М., Верещак С.А., Задорожня О.С., Шевченко Н.І., Рєзнікова О.В брали участь у обласному тренінгу з підвищення психосоціальної стійкості до стресу в дитячому та учнівському середовищі (ЮНІСЕФ).
  • Рєзнікова О.В., Крицька Ю.М., Шевченко Н.І – у тренінгу «Інноваційні механізми створення ігрового простору дитини» у рамках співпраці між дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та the LEGO - фундейшин .  

Вчителі школи Верещак С.А. та Акименко Ю.О. брали участь у конкурсі «Учитель року 2016» у номінаціях англійська мова та математика.

Протягом навчального року особлива увага адміністрації школи приділялась росту педагогічної майстерності вчителів через самоосвітню діяльність, курсову перепідготовку та атестацію педагогічних працівників. Так у цьому навчальному році пройшли курси підвищення кваліфікації 8 педагогів, 8 педагогів пройшли успішно атестацію і підтвердили свої кваліфікаційні категорії. 6 педагогів підтвердили вищу кваліфікаційну категорію, одному вчителю присвоєно педагогічне звання «старший вчитель», а також п’яти вчителям підтверджено педагогічне звання «старший вчитель».

У 2015-2016 н.р. вчитель біології Зьома Л.І. отримала три сертифікати за публікації методичних розробок уроків з біології у журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» і нагороджена Дипломом «за поширення педагогічного досвіду».

Я переконаний, що саме на педагогів покладено високу місію - становлення  особистості, інтелектуальне та духовне зростання української нації. Учитель – це доля.  Вони самі розвиваються, експериментують, творять за ради майбутнього наших дітей.

 

Результативність навчально-виховного процесу.

 

На початок 2015-2016 навчального року у закладі навчалось 520 учнів. Укомплектовано 21 клас, із середньою наповнюваністю 24 учні. За цей навчальний рік вибуло із закладу  17 учнів, прибуло 15 учнів і на кінець навчального року загальна кількість учнів становить 518.           .

Основна мета вибуття учнів: зміна місця проживання батьків. У закладі навчається 56 учнів- переселенців із зони АТО.

Рівень навчальних досягнень учнів:

високий мають 76 учнів (17%). Нагороджено Похвальними листами                66 учні,  1 учень 11 класу нагороджено Золотою медаллю, 3-є  учнів – Срібною медаллю.

Це випускники 11 класу:

  1. Шадлер Микола – золото;
  2. Безкоровайна Адріана – срібло;
  3. Кобєлєва Дар’я – срібло;
  4. Черна Анастасія – срібло.

 

         Хочу представити вашій увазі рейтинги класів початкової школи (високий+ достатній рівень)

 

І місце – 3-А клас (класовод Нога Т.А.) – 82%;

ІІ місце – 4-А клас (класовод Павленко Л.П.) – 68% ;

ІІІ місце – 3-Б клас (класовод Задорожня О.С.) – 56%.

 

         Рейтинг 5-11 класів:

І місце – 11 і 6-А кл. (класний керівник Лопата Н.М., Верещак С.А.);

ІІ місце – 8-А і 5-А кл. (кл. кер.Зьома Л.І., Кузьменко О.І.);

ІІІ місце- 10 кл (кл. кер. Волигіна Т.М.).

 

 

 

 

         Робота з обдарованими дітьми

 

         Я переконаний, що саме педагоги школи повині допомогти дітям знайти себе в житті. Адже нетаналовитих дітей не буває, кожен має свою іскринку. Тому більшість учителів-предметників приділяють увагу роботі з обдарованими дітьми. Про це свідчать результати ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових предметів. За кількістю призових місць у районних олімпіадах школа зайняла перше місце (І-х місць- 16, ІІ-х- 18, ІІІ-х -5).

У обласном, ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад брали участь 10 учнів і отримали шість призових результатів.

1. Стрельникова Єлізавета - 8-А кл.- українська мова і література, ІІІ- в обласному етапі;

2. Вечорова Анастасія – 7 кл. – математика, ІІІ місце в  обласному етапі;

3. Арланова Олена – 9-А кл.- математика,  ІІІ місце в обласному етапі;

4. Кравцов Денис – 9-Б кл. – географія, ІІІ місце в обласному етапі;

5. Арланова Олена – 9-А кл.- хімія, -ІІІ місце в обласному етапі;

6. Черна Анастасія- 11 кл.- правознавство, ІІІ місце в обласному етапі.        

За результатами обласних олімпіад школа посіла друге місце у районі.

 

Особливу увагу вчителі приділяють формуванню творчої особливості учнів. З цією метою проводиться робота над реалізацією комплексно-цільового проекту «Творча обдарованість». В межах проекту працює шкільне відділення малої академії наук України. Так, у цьому навчальному учні школи захистили у районному етапі конкурсу МАН науково-дослідницькі роботи: Марченко Діана (11кл.) з психології, Безкоровайна Адріана (11кл.) з біології, Черна Анастасія (11кл.) з історії, Вашечко Ганна (11кл.) з географії.

В обласному конкурсі- захисті науково-дослідницьких робіт Малої академії наук Вашечко Ганна захистила науково-дослідницьку роботу з теми: «Проблеми якісної прісної води в Луганській області та Кремінському районі» і стала дійсним членом Малої академії наук в Луганській області.

Шадлер Микола, учень 11 класу, захистив науково-дослідницьку роботу з математики, став дійсним членом Малої академії наук в Луганській області.

 Хочу висловити подяку вчителям, які працювали з цими учнями.

Це: Білан І.І. - психолог школи, Зьома Л.І.- вчитель біології, Голік О.В.- вчитель історії і права, Кузьменко Є. В.- вчитель географії, Лопата Н. М. – вчитель математики.

 Протягом 2015-2016 навчального року учні школи брали участь у Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах:

-       XV Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика – Піскун Денис,    учень 3-Б класу (класовод Задорожня О.С.) посів І місце у районному етапі, ІІ місце- у обласному етапі і був учасником ІІІ етапу (Всеукраїнського)

  • Учениця 4-А класу Шевченко Софія (класовод Павленко Л.П.)посіла І місце у районному етапі і VІ місце у обласному етапі цього конкурсу.
  • Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської молоді імені Т.Г. Шевченка: Жиріль Маргарита, учениця 5-Б класу (вчитель Шевченко Н.І.) посіла І місце у районному етапі і ІV місце у обласному етапі.

Вечорова Анастасія, учениця 7 класу (вчитель Кузьменко О.І.) посіла І місце    у районному етапі і ІV місце у обласному етапі цього конкурсу.

  • Учні школи брали активну участь у конкурсах: Міжнародний природознавчій грі « Геліантус» (куратор Кузьменко Євген Вікторович), Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» (куратор Акименко Ю.О.); Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Грінвич», конкурсі знавців англійської мови «Моя Батьківщина», проведеному міжнародним видавництвом «Публікейшн» з МОН України на підтримку ініціативи Президента України « 2016 – Рік англійської мови в Україні» (вчитель Слободянюк В.П., Довга Н.О., Верещак С.А.).
  • Учениця 10 класу Якуніна Яна – призер конкурсу «ХХІ століття: за і проти» (вчитель Кузьменко О.І.).

2015-2016 навчальний рік є особливим з точки зору ведення виховної роботи. Задля консолідації суспільства було посилено національно-патріотичний характер навчання та виховання, та передбачено використання у виховній роботі з учнями кращих традицій та звичаїв українського народу.

         У цьому навчальному році педагогічний колектив також продовжив роботу за програми виховання, які включають в себе такі напрямки:

         -   здоров’я;

         - спілкування: героїко-патріотичне виховання, правова освіта та виховання, формування національної свідомості засобами народознавства, розвиток особистісних та виховання духовно-моральних якостей, екологічна культура, виховання засобами праці, профілактика дитячого травматизму;

         -   дозвілля;

         -   сім’я.

         Велика увага надається здоровому способу життя, зокрема підготовці учнів до спортивних змагань. Учні школи завжди активно беруть участь у спортивних змаганнях різних рівнів, а саме:

  • Команда учнів школи «Полонені королевою» брала участь  у Всеукраїнському спротивно-масовому заході серед дітей «Олімпійське лелеченя», в рамках Всеукраїнського проекту «Ти - Лідер», який проходив у місті Києві, де посіла ІІ місце в конкурсі «Олімпійська вікторина»;
  • І місце у загальному заліку спартакіади навчальних закладів Кремінського району;
  • І місце серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Кремінського району під час спортивно-масового заходу «КОЗАЦЬКИЙ ГАРТ»;
  • І місце у загальному заліку у змаганнях з легкої атлетики під час проведення спортивного свята до Дня фізкультурника;
  • І місце (дівчата) та ІІ місце (юнаки) у районній першості змагань з баскетболу;
  • ІІІ місце серед дівчат та ІІІ місце серед юнаків у відкритому чемпіонаті Луганського обласного відділення Комітету фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і наук України з баскетболу;
  • І загальнокомандне місце в районних змаганнях з легкоатлетичного кросу;
  • ІІІ місце у районному турнірі з міні-футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» (старша) та ІІІ місце – молодша групи (Бобровський В.Г.);
  • І загальнокомандне місце з шашок – Бобровський В.Г.;
  • ІІ загальнокомандне місце з шахів – Бобровський В.Г.;
  • ІІІ загальнокомандне місце  з настольного тенісу  - Бобровський В.Г.;
  • Призові місця у відкритій Першості Кремінського району з легкоатлетичного кросу присвяченого 71- й річниці Перемоги у Другій світовій війні;
  • І місце в обласних зональних змаганнях спортивно-масового заходу «Олімпійське Лелеченя»;
  • ІІ місце в зональних обласних змаганнях фізкультурно-патріотичного фестиваля школярів України «Козацький гарт»;
  • І місце у другому етапі Всеукраїнського фізкультурно - масового заходу «Старти надій» присвяченому 71-й річниці Перемоги у Другій світовій війні та ІІ місце у третьому  зональному етапі обласних змагань.

Для реалізації поставленої мети традиційно в школі проводяться заходи з національно - патріотичного виховання: «День миру», «День захисника України», «День Збройних сил України», «День Соборності», «День Гідності», заходи за участю воїнів АТО.  За участю районного керівництва, волонтерських організацій на базі нашої школи було проведено районний День Волонтера. Наша школа брала активну участь у благодійних акціях для воїнів АТО . За участю районного керівництва, волонтерських організацій на базі нашої школи було проведено районний День Волонтера. Школа бере активну участь у благодійних акціях для воїнів АТО та вимушено переселених осіб, за що була відмічена подякою Відділу освіти Кремінської РДА.  

З національно-патріотичного виховання учнів: проводились виховні години та уроки мужності, відвідування історико-краєзнавчого музею, загальношкільні тематичні лінійки, позакласні заходи.

У 2015-2016 н.р. педагогічний колектив школи активно працював над розвитком творчих здібностей учнів. Традиційно учні активно брали участь у конкурсах, акціях районного, обласного та Всеукраїнського рівнів. За підсумками конкурсів маємо такі результати:

  • Районна виставка-конкурс новорічних прикрас «Новорічні фантазії»:

І місце – Гончар Анастасія, 9-А клас (номінація «Новорічний вінок»),

         ІІ місце – Запорожець Ярослав, 2-А клас (номінація «Новорічний подарунок»);

 

 

  • Районний  дебатний турнір:
  • команда школи посіла  ІІІ місце;
  •  районна виставка-конкурс «Христос воскрес – і дух наш воскресає» :

І місце – Кіяшко Вікторія, учениця 11 класу-  малюнок «В очікуванні свята»,

Шаповал Владислав, учень 5-Б класу,- поробка «Пасхальний кошик»;

  • Районний етап дитячо-юнацького фестивалю мистецтв «Сурми звитяги»-
  • переможці: Діана Марченко, учениця 11 класу, -   пісня «Мрія»;

         дует Дмітрієва Анастасія, Білоус Дар’я, учениці 7 класу,  – пісня «Україна – це я»;

         Шевченко Софія,  учениця 4-Б класу,  – вірш «Україна в паростках надії»;

Білан Дмитро,  учень 6-Б класу,  – інструментальна композиція «Чорнії брови, карії  очі»;

  • Школа – призер районної виставки-конкурсу декоративно-ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край»
  • Макущенко Денис, учень 10 класу, -  переможець районного етапу Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку на протипожежну і техногенну тематику –-  робота «Черговий МНС».

 

Робота соціального захисту учнів

Робота з соціального захисту учнів пільгових категорій в Кремінській ЗОШ №2 побудована відповідно з Конвенцією ООН про права дитини, Сімейним Кодексом України, Законом України від 01.06.2000 року №1768-III «Про охорону дитинства» (із змінами і доповненнями), «Про освіту» та іншими нормативно-правовими документами які регламентують навчально-виховну роботу та соціальнийзахист пільгових категорій учнів.

Соціальний захист дітей пільгових категорій передбачає здійснення контролю за умовами життя та виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також захисту прав та інтересів дітей, які потребують допомоги держави.

Першочерговим в роботі є соціальний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Робота з зазначеною категорією передбачає тісну співпрацю з опікуном та самою дитиною в двох аспектах: захист соціальних,  майнових та житлових прав, формування повноцінної особистості дитини, соціалізованої до сталого дорослого життя.

В школі навчаються діти пільгових категорій. Серед них 3 дитини-сироти, 6 дітей, позбавлених батьківського піклування, 3 учня з малозабезпечених сімей, 7 дітей інвалідів, 16 дітей з багатодітних сімей та 56 дітей вимушено переміщених осіб.

Педколектив школи забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяє взаємодії школи, сім'ї, служби у справах дітей, центру соціальних служб для молоді, кримінальної міліції ті інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування неурядових та громадських організацій –  з метою адаптації дитини до вимог
соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку; забезпечує участь дітей пільгових категорій у шкільних та міських заходах, присвячених Міжнародному Дню захисту дітей, Міжнародному Дню інваліда, новорічним святам тощо.

Проводиться постійний контроль за організацією в позаурочний час дозвілля дітей пільгового контингенту. Організоване безкоштовне харчування для дітей деяких категорій.

 

 

 

Матеріально-технічна база

 

 Будівля школи прийнята в експлуатацію 80 років тому. Але, незважаючи на її вік і зношеність, адміністрація школи разом із колективом вчителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані. Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль, учительська, учбові кабінети школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються, своєчасно обрізаються дерева, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи.

 Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти . З метою покращення умов функціонування закладу протягом 2015-2016 н.р. проводилася цілеспрямована робота щодо залучення позабюджетних коштів. Навчальний заклад приймає благодійну допомогу батьків учнів школи у вигляді матеріальних цінностей, будівельних матеріалів, а також виконання батьками ремонтних робіт.

 

Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу

та їх раціональне використання

 

           за рахунок бюджету 2015-2016 н.р.

 

·         укомплектовано кабінет фізики приладами для лабораторних робіт та інтерактивною дошкою;

  • встановлено освітлювачі в каб.№4, адмінкабінетах, директора, завуча, секретаря ;
  • проведено капітальний ремонт шкільної теплотраси: заміна труб,  вводів ;
  • придбані  два насоси для циркуляції води в системі опалення ;
  • придбані будівельні матеріали для штукатурки зовнішніх откосів шкільної прибудови другого поверху ;
  • придбані відеокамери для внутрішнього спостереження ;
  • придбано посуд для їдальні (тарілки, чашки);
  • придбано миючі засоби (галла, сода, мило господарське);

·         придбано вогнегасники;

·         проведено перезарядку вогнегасників;

·         проведено вогнегасну обробку даху основної будівлі школи;

·         придбано перфоратор;

·         проведено капітальний ремонт даху, фасаду будівлі гаражів та майстерень;

·         придбано матеріали для часткового ремонту системи опалення в бібліотеці (труби, радіатори);

·         придбано матеріали для часткового ремонту підлоги в бібліотеці (брус, дошки, цвяхи) ;

·         замінено вікна на метало пластикові в будівлі автосправи;

·         придбано будівельні матеріали для утеплення зовнішніх стіни у будівлі автосправи;

·         поновлено панелі в коридорчику в будівлі автосправи;

·         замінено вхідні двері в будівлі автосправи;

·         придбано матеріали для монтажу ганку в будівлі автосправи;

·         придбано матеріали для водовідливу на ганку основної будівля школи;

·         заплановано капітальний ремонт шкільної огорожі та фундаменту;

 

за рахунок unicef 2015-2016 н.р.

 

  • поновлені меблі (шафи-стінки, парти, стільці) в каб №4, 5, 6, 10, 14, 15;
  • поновлені меблі (парти, стільці, шафа-стінка) в каб №2,3;
  • поновлені меблі (шафа-стінка) в каб№1 автосправи;
  • шкільна дошка в каб№3 автосправи;

·         укомплектовано гігієнічними приладами: мило рідке, контейнери для сміття, дозатори для рідкого мила;

  • проведено капітальний ремонт вбиральні: заміна зливних бачків, унітазів, каналізаційних вводів, умивальники, замінено вхідні двері, встановлено двері на кабінки ;

·         поновлено спортивний інвентар( м’ячі: баскетбольні, волейбольні, для метання, сітка волейбольна, комплект сіток футбольних, козел гімнастичний, канат для лазіння, столи тенісні, сітка тенісна,  набір для н.тенісу ракетки, мати гімнастичні, місток гімнастичний;

  • поновлені меблі (парти, стільці, шафа-стінка) в каб№2,3;
  • поновлені меблі (шафа-стінка) в каб№1;
  • шкільна дошка каб №3;
  • проводиться будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям;

 

      за рахунок батьків 2015-2016 н.р.

 

         учбовий корпус:

  • проведено ремонт всіх приміщень, коридорів (пофарбовано стелі, стіни, підлога, панелі);відремонтовано шкільні меблі;
  • поновлені вішалки, полиці каб № 4, 10, 14, 17; 
  • придбано дошка аудиторна, стіл вчителя каб.№4, ноутбук  каб.№8 ;
  • настелено лінолеум кабінеті № 14;
  • придбано географічний стенд каб №8;
  • подаровано стенд учительський, профспілковий куточок ;
  • придбано класний куточок каб №19;
  • проведено ревізію затворної арматури в котельній;
  • проведено роботу по утепленню зовнішніх стін в прибудові школи;
  • придбано дві відеокамери для зовнішнього спостереження;

 

  • Спортивна зала:
  • зроблено косметичний ремонт пофарбовано стіни, підлогу;
  • Їдальня:
  • пофарбовано стелю;
  • зроблено ревізію каналізаційних стоків;

          Майстерня:

  • пофарбовано стелі, стіни, підлогу, двері, труби опалення ;

 

         Кабінет обслуговуючої праці:

  • пофарбовано вікна, підлогу, столи, стільці

 

         Для підтримки позитивного іміджу школи необхідно вирішити ще декілька питань:

·         Покрівля основного корпуса школи, бібліотеки, автосправи фізично пошкоджена знаходиться в аварійному стані потребує ремонту в повному обсязі;

·         система опалення в навчальному корпусі, майстернях, автосправі, гаражах, бібліотеці, знаходиться в аварійному стані, особливо в учбових кабінетах потребує ремонту в повному обсязі;

·         вікна у будівлях бібліотеки, майстернях, знаходяться в аварійному стані,  потребують заміни;

·         вхідні двері в майстерні, їдальні, бібліотеці потребують заміни;

·         освітлювачі в майстернях і бібліотеці потребують заміни в повному обсязі;

·         відмостка будівель автосправи, майстерень, бібліотеки зруйнована потребує ремонту;

·         на території школи та прилеглій до неї території за строком давності пошкоджене тротуарне покриття потребує ремонту в повному обсязі;

·         існує гостра проблема у встановленні протипожежної сигналізації а також громовідводів;

В 2016-2017 н.р. планується зробити: ремонт їдальні, спортивної зали, бібліотеки, майстерень, актової зали.

Фінансова криза теж відіграє велику роль — ціни на матеріали різко підвисились. Тому повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через брак коштів. Дирекція школи намагатиметься використати для цього всі можливі резерви, спонсорські та позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт.

      

 

 

 

Переглядів: 814 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz