Методичне об'єднання вчителів математики, інформатики та фізики
|
Волигіна
Тетяна Михайлівна
голова МО вчителів математики, інформатики та фізики
вчитель математики
Науково-методична проблема: Організація мислетворчої діяльності на всіх етапах уроку математики.
|
|
Лопата
Ніна Михайлівна
вчитель математики
Науково-методична проблема: Створення проблемних ситуацій на уроках математики – основа логічного мислення учнів.
|
|
Акименко
Юлія Олександрівна
вчитель математики
Науково-методична проблема: Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках математики, що сприяє творчому зростанню учнів.
|
|
Дікарєв
Сергій Сергійович
вчитель фізики
Науково-методична проблема: Форми і методи контролю знань учнів на уроках фізики.
|
|
Гашков
Юрій Леонідович
вчитель інформатики
Науково-методична проблема: Удосконалення форм і методів проведення уроків інформатики та створення середовища для самореалізації та всебічного розвитку особистості.
|
|
Бранько
Віліра Вікторівна
вчитель інформатики
Науково-методична проблема: Підвищення ефективності уроків інформатики та розвитку пізнавальних інтересів учнів, шляхом використання ІКТ.
|
Проблема метод об’єднання
Інноваційні технології та їх значимість в ефективності навчання учнів на уроках математики, фізики, інформатики.
Основні напрямки роботи
- Широко втілювати інноваційні методи на уроках.
- Здійснювати інтеграційні зв’язки між предметами. Виховувати культуру математичної мови.
- Сприйняти свідомому засвоєнню учнями знань, розвивати самостійну діяльність учнів.
- Формувати уміння і навички в застосуванні теоретичних знань до розв’язання задач і вправ.
- Створення проблемних ситуацій на уроках.
- Систематично відпрацьовувати обчислювальні навички, більше уваги приділяти перетворенню виразів.
План роботи методичного об’єднання вчителів математики, фізики та інформатики
Кремінської ЗОШ №2 на 2019/2020 навчальний рік
№
|
Назва заходів
|
Відповідальні
|
Дата
|
|
I засідання
|
1
|
Затвердження плану роботи м/о на 2019-2020 навч.рік
|
Волигіна Т.М.
|
|
|
2
|
Підготовка до проведення олімпіад з математики, фізики, інформатики I тур
|
Волигіна Т.М.
|
|
|
II засідання
|
1
|
Результати проведення шкільної олімпіади з математики і фізики, інформатики
|
Усі члени м/о
|
|
|
2
|
Обговорення планів роботи вчителя Гашкова Ю.Л., що атестується
|
Усі члени м/о
|
|
|
3
|
Обговорення результатів проведення семінару за темою: «Формування математичної компетентності учнів у контексті реформування шкільної освіти»
|
Усі члени м/о
|
|
|
III засідання
|
1
|
Підсумок проведення районної олімпіади з математики, фізики, інформатики
|
Лопата Н.М.
|
|
|
2
|
Доповідь на тему: «ЗНО. За і проти»
|
Волигіна Т.М.
|
|
|
VI засідання
|
1
|
Звіт вчителя, що атестується
|
Гашков Ю.Л.
|
|
|
2
|
Доповідь на тему: «Розвиток логічного мислення школярів на уроках математики»
|
Лопата Н.М.
|
|
|
V засідання
|
1
|
Підготовка до проведення ДПА у 9х класах
|
Усі члени м/о
|
|
|
2
|
Підсумкові річні к/р. Обговорення їх проведення
|
Усі члени м/о
|
|
|
3
|
Обговорення відкритих уроків
|
Усі члени м/о
|
|
|
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»
У математиків нашої школи доброю традицією стало проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру». Школярі мають можливість зануритися через конкурс «Кенгуру» у цікавий і непізнаний світ математики, що є винятково важливим і корисним, адже сприяє інтелектуальному розвитку учнів. Учитель при цьому є основною ланкою, яка створює умови для розвитку своїх вихованців.
Згідно з положенням про Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» (наказ МОНмолодьспорт №552 від 07.05.12 року) основними завданнями конкурсу є:
- популяризація математичних знань та ідей, розвиток інтелектуальних здібностей учнів;
- стимулювання мотивації учнів до вивчення предметів природничо- математичного циклу;
- активізація творчої діяльності вчителів.
Математика застосовується скрізь. Це особливо важливо в умовах сучасних технологій і комунікацій. Тому математична грамотність потрібна всім.
«Кенгурятам» подобаються завдання конкурсу. Адже конкурсні вправи:
- під силу практично всім школярам;
- викликають інтерес до математики навіть тих, хто нею не захоплюється;
- це набір цікавих логічних задач, розрахованих на різноманітні інтереси та здібності дітей;
- це інструментарій для підготовки до завдань у тестовій формі з раннього віку;
- це дидактичний матеріал;
- є перехідними від звичайних прикладів до оригінальних, нестандартних, що вимагають поглиблених знань і спеціальної підготовки, та завдань різного рівня математичних олімпіад.
Щира подяка всім учасникам і організаторам Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», які своєю працею забезпечують ефективну роботу з обдарованою молоддю. Адже конкурс «Кенгуру» сприяє активному розвитку розумових, творчих і, звичайно, математичних здібностей школярів.
|