Середа, 24.04.2024, 09:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Кремінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2

Меню сайту
Категорії каналів

Методичне об'єднання вчителів математики, інформатики та фізики

Волигіна 

Тетяна Михайлівна

голова МО вчителів математики, інформатики та фізики

вчитель математики

Науково-методична проблема: Організація мислетворчої діяльності на всіх етапах  уроку математики.

Лопата 

Ніна Михайлівна

вчитель математики

Науково-методична проблема: Створення проблемних ситуацій на уроках математики – основа логічного мислення учнів.

Акименко 

Юлія Олександрівна

вчитель математики

Науково-методична проблема: Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках математики, що сприяє творчому зростанню учнів.

Дікарєв 

Сергій Сергійович

вчитель фізики

Науково-методична проблема: Форми і методи контролю знань учнів на уроках фізики.

Гашков 

Юрій Леонідович

вчитель інформатики

Науково-методична проблема: Удосконалення форм і методів проведення уроків інформатики та створення середовища для самореалізації та всебічного розвитку особистості.

Бранько

Віліра Вікторівна

вчитель інформатики

Науково-методична проблема: Підвищення ефективності уроків інформатики та розвитку пізнавальних інтересів учнів, шляхом використання ІКТ.

Проблема метод об’єднання

Інноваційні технології та їх значимість в ефективності навчання учнів на уроках математики, фізики, інформатики.

Основні напрямки роботи

 

  1. Широко втілювати інноваційні методи на уроках.
  2. Здійснювати інтеграційні зв’язки між предметами. Виховувати культуру математичної мови.
  3. Сприйняти свідомому засвоєнню учнями знань, розвивати самостійну діяльність учнів.
  4. Формувати уміння і навички в застосуванні теоретичних знань до розв’язання задач і вправ.
  5. Створення проблемних ситуацій на уроках.
  6. Систематично відпрацьовувати обчислювальні навички, більше уваги приділяти перетворенню виразів.

План роботи методичного об’єднання вчителів математики, фізики та інформатики 

Кремінської ЗОШ №2 на 2019/2020 навчальний рік

 

Назва заходів

Відповідальні

Дата

 

I засідання

1

Затвердження плану роботи м/о на 2019-2020 навч.рік

Волигіна Т.М.

 

 

2

Підготовка до проведення олімпіад з математики, фізики, інформатики I тур

 

Волигіна Т.М.

 

 

II засідання

1

Результати проведення шкільної олімпіади з математики і фізики, інформатики

Усі члени м/о

 

 

2

Обговорення планів роботи вчителя Гашкова Ю.Л., що атестується

Усі члени м/о

 

 

3

Обговорення результатів проведення семінару за темою: «Формування математичної компетентності учнів у контексті реформування шкільної освіти»

Усі члени м/о

 

 

III засідання

1

Підсумок проведення районної олімпіади з математики, фізики, інформатики

Лопата Н.М.

 

 

2

Доповідь на тему: «ЗНО. За і проти»

Волигіна Т.М.

 

 

VI засідання

1

Звіт вчителя, що атестується

Гашков Ю.Л.

 

 

2

Доповідь на тему: «Розвиток логічного мислення школярів на уроках математики»

Лопата Н.М.

 

 

V засідання

1

Підготовка до проведення ДПА у 9х класах

Усі члени м/о

 

 

2

Підсумкові річні к/р. Обговорення їх проведення

Усі члени м/о

 

 

3

Обговорення відкритих уроків

Усі члени м/о

 

 

 

Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»

У математиків нашої школи доброю традицією стало проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру». Школярі мають можливість зануритися через конкурс «Кенгуру» у цікавий і непізнаний світ математики, що є винятково важливим і корисним, адже сприяє інтелектуальному розвитку учнів. Учитель при цьому є основною ланкою, яка створює умови для розвитку своїх вихованців.
Згідно з положенням про Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» (наказ МОНмолодьспорт №552 від 07.05.12 року) основними завданнями конкурсу є:

  • популяризація математичних знань та ідей, розвиток інтелектуальних здібностей учнів;
  • стимулювання мотивації учнів до вивчення предметів природничо- математичного циклу;
  • активізація творчої діяльності вчителів.

Математика застосовується скрізь. Це особливо важливо в умовах сучасних технологій і комунікацій. Тому математична грамотність потрібна всім.
 «Кенгурятам» подобаються завдання конкурсу. Адже конкурсні вправи:

  • під силу практично всім школярам;
  • викликають інтерес до математики навіть тих, хто нею не захоплюється;
  • це набір цікавих логічних задач, розрахованих на різноманітні інтереси та здібності дітей;
  • це інструментарій для підготовки до завдань у тестовій формі з раннього віку;
  • це дидактичний матеріал;
  • є перехідними від звичайних прикладів до оригінальних, нестандартних, що вимагають поглиблених знань і спеціальної підготовки, та завдань різного рівня математичних олімпіад.

Щира подяка всім учасникам і організаторам Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», які своєю працею забезпечують ефективну роботу з обдарованою молоддю. Адже конкурс «Кенгуру» сприяє активному розвитку розумових, творчих і, звичайно, математичних здібностей школярів.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz