|
01:45 STEM-освіта: впровадження та перспективи розвитку |
Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними та перспективними на планеті фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, фахівці біо-та нано-технологій, професіонали в галузі високих технологій і т.д. Всі вони будуть пов’язані з високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками та креативними індустріями (creative industries). Постає питання —як підготувати таких фахівців? Навчання —це не просто передача знань, це спосіб розширення свідомості і зміни реальності.
В зв`язку з цим у багатьох розвинутих країнах світу всебільшої популярності набуває STEM-освіта, як перетин природничих наук (Science),технології (Technology), технічної творчості, інженерії (Engeneering) та математики (Mathematics).
Сьогодні в Україні також велика увага приділяється розвитку STEM-освіти. Вчителі нашої школи не залишаються осторонь. Так, 10 січня в школі було проведено педагогічну раду-тренінг «STEM-освіта: впровадження та перспективи розвитку», на якій були розглянуті питання:
• STEM – освіта – інноваційна науково-технічна система навчання.
• STEM – технології, STEM – урок.
• Особливості впровадження STEM – технологій у початкових класах.
|
Переглядів: 546 |
Додав: admin
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Календар
« Січень 2019 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| | |