Білан Ірина Іванівна
психолог І кваліфікаційної категорії
Дослідно-експериментальна робота за темою «Психолого-педагогічні умови розвитку психологічної культури школярів у навчально-виховному процесі ЗНЗ».
Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Луганської області державної адміністрації від 11.02.2014 р. № 90 «Про продовження статусу експериментального навчального закладу регіонального рівня Кремінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Кремінської районної ради Луганської області» та наказу відділу освіти Кремінської районної державної адміністрації від 08.01.2015 р. № 8-ОД «Про організацію діяльності експериментального навчального закладу регіонального рівня Кремінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Кремінської районної ради Луганської області» з лютого 2014 року колектив ЗОШ № 2 розпочав дослідно-експериментальну роботу за темою «Психолого-педагогічні умови розвитку психологічної культури школярів у навчально-виховному процесі ЗНЗ».
Науковий керівник – Харченко В. Є., доцент кафедри педагогіки та психології ЛОІППО, кандидат психологічних наук.
З січня 2016 року розпочався етап реалізації експерименту. Він включає в себе розроблення та експериментальне впровадження в навчально-виховний процес школи інноваційних технологій, заходів, що сприятимуть розвитку психологічної культури школярів, розвитку чеснот і високоморальних життєвих орієнтирів, спонукання до самовдосконалення; забезпечення постійного цілеспрямованого підвищення професійної компетентності педагогічних працівників.
Лабораторія підвищення психологічної компетентності
Кремінської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 на 2019–2020 н.р.
Мета роботи: формування психологічної компетентності педагогів.
План роботи
№ з/п |
Вид роботи, зміст роботи |
Цільова група |
Термін проведення |
1 |
Формування соціально-компетентної особистості засобами інноваційних освітніх технологій навчання та виховання. |
педколектив |
жовтень |
2 |
Формування соціальної компетентності – напрями співпраці педагога з батьками. |
педколектив |
січень |
3 |
Психологічна безпека освітнього середовища як чинник розвитку соціальної компетентності учнів. |
педколектив |
березень |
Засідання лабораторії підвищення психологічної компетентності №1
Тема. Формування соціально-компетентної особистості засобами інноваційних освітніх технологій навчання та виховання.
Мета: поглибити знання та практичні вміння педагогів в формуванні соціальної компетентності учнів засобами інноваційних технологій навчання та виховання. Розвивати професійне зростання та фахову майстерність педагогічних працівників.
План роботи лабораторії
- Вправа «Торбинка асоціацій».
- Інформаційне повідомлення «Соціальна компетентність: сутність, структура, розвиток».
- Обговорення освітніх технологій, які сприяють формування соціальної компетентності.
Засідання лабораторії підвищення психологічної компетентності №2
Тема. Формування соціальної компетентності – напрями співпраці педагога з батьками.
Мета: поглибити знання педагогів щодо співпраці з батьками. Розвивати професійне зростання та фахову майстерність педагогічних працівників.
План роботи лабораторії
- Вправа «Правила успішного спілкування з батьками».
- Інформаційне повідомлення «Основні напрями співпраці вчителя та батьків у процесі соціального становлення школярів».
- Робота в групах. Особливості сучасних сімей.
Засідання лабораторії підвищення психологічної компетентності №3
Тема. Психологічна безпека освітнього середовища як чинник розвитку соціальної компетентності учнів.
Мета: розширити знання вчителів про безпечне освітнє середовище; з’ясувати на яких принципах грунтується безпечна, комфортна і доброзичлива до дитини школа.
План роботи лабораторії
- Мозковий штурм «Безпечне освітнє середовище»
- Інформаційне повідомлення «Безпечна та дружня до дитини школа».
- Вправа «Кошик сміття»
- Створення колажу «Безпечне освітнє середовище»