Волигіна Тетяна Михайлівна голова МО вчителів математики, інформатики та фізики вчитель математики Науково-методична проблема: Організація мислетворчої діяльності на всіх етапах уроку математики. |
|
Лопата Ніна Михайлівна вчитель математики Науково-методична проблема: Створення проблемних ситуацій на уроках математики – основа логічного мислення учнів. |
|
Акименко Юлія Олександрівна вчитель математики Науково-методична проблема: Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках математики, що сприяє творчому зростанню учнів. |
|
Дікарєв Сергій Сергійович вчитель фізики Науково-методична проблема: Форми і методи контролю знань учнів на уроках фізики. |
|
Гашков Юрій Леонідович вчитель інформатики Науково-методична проблема: Удосконалення форм і методів проведення уроків інформатики та створення середовища для самореалізації та всебічного розвитку особистості. |
|
Бранько Віліра Вікторівна вчитель інформатики Науково-методична проблема: Підвищення ефективності уроків інформатики та розвитку пізнавальних інтересів учнів, шляхом використання ІКТ. |
Проблема метод об’єднання
Інноваційні технології та їх значимість в ефективності навчання учнів на уроках математики, фізики, інформатики.
Основні напрямки роботи
- Широко втілювати інноваційні методи на уроках.
- Здійснювати інтеграційні зв’язки між предметами. Виховувати культуру математичної мови.
- Сприйняти свідомому засвоєнню учнями знань, розвивати самостійну діяльність учнів.
- Формувати уміння і навички в застосуванні теоретичних знань до розв’язання задач і вправ.
- Створення проблемних ситуацій на уроках.
- Систематично відпрацьовувати обчислювальні навички, більше уваги приділяти перетворенню виразів.
План роботи методичного об’єднання вчителів математики, фізики та інформатики
Кремінської ЗОШ №2 на 2019/2020 навчальний рік
№ |
Назва заходів |
Відповідальні |
Дата |
|
I засідання |
||||
1 |
Затвердження плану роботи м/о на 2019-2020 навч.рік |
Волигіна Т.М. |
|
|
2 |
Підготовка до проведення олімпіад з математики, фізики, інформатики I тур
|
Волигіна Т.М. |
|
|
II засідання |
||||
1 |
Результати проведення шкільної олімпіади з математики і фізики, інформатики |
Усі члени м/о |
|
|
2 |
Обговорення планів роботи вчителя Гашкова Ю.Л., що атестується |
Усі члени м/о |
|
|
3 |
Обговорення результатів проведення семінару за темою: «Формування математичної компетентності учнів у контексті реформування шкільної освіти» |
Усі члени м/о |
|
|
III засідання |
||||
1 |
Підсумок проведення районної олімпіади з математики, фізики, інформатики |
Лопата Н.М. |
|
|
2 |
Доповідь на тему: «ЗНО. За і проти» |
Волигіна Т.М. |
|
|
VI засідання |
||||
1 |
Звіт вчителя, що атестується |
Гашков Ю.Л. |
|
|
2 |
Доповідь на тему: «Розвиток логічного мислення школярів на уроках математики» |
Лопата Н.М. |
|
|
V засідання |
||||
1 |
Підготовка до проведення ДПА у 9х класах |
Усі члени м/о |
|
|
2 |
Підсумкові річні к/р. Обговорення їх проведення |
Усі члени м/о |
|
|
3 |
Обговорення відкритих уроків |
Усі члени м/о |
|
|
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»
У математиків нашої школи доброю традицією стало проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру». Школярі мають можливість зануритися через конкурс «Кенгуру» у цікавий і непізнаний світ математики, що є винятково важливим і корисним, адже сприяє інтелектуальному розвитку учнів. Учитель при цьому є основною ланкою, яка створює умови для розвитку своїх вихованців.
Згідно з положенням про Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» (наказ МОНмолодьспорт №552 від 07.05.12 року) основними завданнями конкурсу є:
- популяризація математичних знань та ідей, розвиток інтелектуальних здібностей учнів;
- стимулювання мотивації учнів до вивчення предметів природничо- математичного циклу;
- активізація творчої діяльності вчителів.
Математика застосовується скрізь. Це особливо важливо в умовах сучасних технологій і комунікацій. Тому математична грамотність потрібна всім.
«Кенгурятам» подобаються завдання конкурсу. Адже конкурсні вправи:
- під силу практично всім школярам;
- викликають інтерес до математики навіть тих, хто нею не захоплюється;
- це набір цікавих логічних задач, розрахованих на різноманітні інтереси та здібності дітей;
- це інструментарій для підготовки до завдань у тестовій формі з раннього віку;
- це дидактичний матеріал;
- є перехідними від звичайних прикладів до оригінальних, нестандартних, що вимагають поглиблених знань і спеціальної підготовки, та завдань різного рівня математичних олімпіад.
Щира подяка всім учасникам і організаторам Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», які своєю працею забезпечують ефективну роботу з обдарованою молоддю. Адже конкурс «Кенгуру» сприяє активному розвитку розумових, творчих і, звичайно, математичних здібностей школярів.